Site icon la Arad.ro

Punct de vedere – carburanti

Referitor la informațiile apărute în spațiul public cu privire la anunțul de participare publicat în SICAP cu nr. CN1020166/02.04.2020 având ca obiect atribuirea acordului-cadru de furnizare de „Carburanți (motorină și benzină) pe bază de carduri electronice pentru parcul auto al Primăriei Municipiului Arad și pentru utilajele din dotarea bazelor sportive aflate în administrarea acesteia”, cu o durată de 4 ani, Primăria Municipiului Arad face următoarele precizări:Ne bucurăm pentru grija acordată pe fondul actualei crize, cu privire la resursele necesare și modalitatea alocării și gestionării acestora, ca urmare am optat, ca o administrație responsabilă ce suntem, pentru încheierea unui Acord cadru de furnizare cu o durată de 4 ani, așa cum prevede art. 107 din HG 395/2016 coroborat cu prev. art. 114 din Legea 98/2016.

Acordul cadru ar permite, în orice moment, asigurarea cantității necesare de carburanți în baza încheierii unor contracte subsecvente, în funcție de resursele financiare alocate în acest scop. Numai în acest fel poate fi asigurată continuitatea activității compartimentelor din cadrul autorității contractante.

La alegerea acestei metode speciale s-a ţinut cont şi de următoarele:

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Exit mobile version