Primăria Municipiului Arad le reamintește cetățenilor faptul că este extrem de important ca în această perioadă să apeleze la mijloacele de comunicare la distanță, iar deplasarea la ghișeele instituției să se facă numai în situații excepționale. Măsura a fost luată în contextul stării de urgență dată de epidemia de COVID-19 și este menită să protejeze pe toți deopotrivă, indiferent de ce parte a ghișeului se află. În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine de știut faptul că începând cu data de 23 martie 2020, doar anumite departamente asigură program de relații cu publicul și doar în anumite intervale orare:
Direcția Serviciul Programul cu publicul
Direcția Comunicare:
Serviciul Relații cu Publicul
Luni și miercuri: 10.00– 12.00
Joi: 15.00–17.00
Direcția Venituri
Luni, miercuri și vineri:
10.00 – 12.00
Marți: 14.00 – 16.00
Joi: 16.00 – 18.00
Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor
Serviciul Stare Civilă
Luni, miercuri și vineri:
10.00 – 12.00
Marți: 14.00 – 16.00
Joi: 16.00 – 18.00
Serviciul de Evidenţă a Persoanei
Luni, miercuri și vineri:
10.00 – 12.00
Marți: 14.00 – 16.00
Joi: 16.00 – 18.00
În tot acest timp, Primăria Municipiului Arad pune la dispoziția publicului următoarele mijloace la distanță:
Pagina web: www.primariaarad.ro;
Hartă sesizări;
Platforma de contact – Plătește online!;
Plăți online acces trafic greu;
Forum întrebări/răspunsuri;
Adresă petiții, sesizări, reclamații, întrebări;
E-mail: pma@primariaarad.ro; sesizari@primariaarad.ro; registratura@primariaarad.ro;
Telefon: 0257/281850
Fax: 0257/284744; 0257/253842
Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi!
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.