Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad angajeaza asistenti medicali, asistenti medicali de radiologie debutant, asistent medical de laborator debutant, infirmiere

Jobs

( 4 anunturi )

In conformitate cu prevederile HG nr.1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad organizează:

C O N C U R S

pentru ocuparea următoarele posturi vacante cu norma întreagă,  pe perioadănedeterminată:

     –  1 post de asistent medical principal (S) la Secția Clinică Obstetrică Ginecologie – Săli de naștere,

     –  1 post de asistent medical (S) la Secția Clinică ATI I,

     –  1 post de asistent medical debutant (S) la Secția Clinică Obstetrică Ginecologie,

     –  1 post de asistent medical principal (PL) la UPU – SMURD,

     –  1 post de asistent medical (PL) la Secția Clinică Pediatrie I,

     –  1 post de asistent medical debutant (PL) la Cabinetul de Oncologie Medicală,

     –  1 post de asistent medical debutant (PL) la Secția Clinică Dermatovenerologie,

Condiții generale pentru participarea la concurs:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru postul de asistent medical principal (S) :

           - diplomă de licenţă în specialitate,
           - examen pentru obţinerea gradului de principal in specialitatea obstetrica-ginecologie
           - 5 ani vechime ca asistent medical,

           – cunoștințe operare calculator.

Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru posturile de asistent medical (S) :

             – diplomă de licenţă în specialitate,

             – 6 luni vechime ca asistent medical,

             – cunoștințe operare calculator.

Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru posturile de asistent medical debutant (S) :

           - diplomă de licenţă în specialitate,
           - cunoștințe operare calculator.

Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru postul de asistent medical principal (PL) :

           - diplomă de şcoală sanitară postliceală (sau echivalentă) sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea  studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile  1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare,     
           - examen pentru obţinerea gradului de principal,
           - 5 ani vechime ca asistent medical,

           – cunoștințe operare calculator.

Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru posturile de asistent medical  (PL) :

             – diplomă de şcoală sanitară postliceală (sau echivalentă) sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea  studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile  1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare,

             – 6 luni vechime ca asistent medical,

             – cunoștințe operare calculator.

Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru posturile de asistent medical debutant (PL) :

             – diplomă de şcoală sanitară postliceală (sau echivalentă) sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea  studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile  1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare

             – cunoștințe operare calculator.

Nu se acceptă  dosarele celor care au fost angajati în cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgență Arad pe posturi similare cu cele mai sus menționate și cărora le-a încetat contractul individual de muncă în timpul perioadei de probă.

Concursul constă în 5 etape succesive și anume :

         – selecția dosarelor

         – proba suplimentara de testare a competentelor digitale ( cunostinte de baza operare calculator )

         – proba scrisă

         – proba practică

         – interviu

Probele se susțin în limba română. Promovarea probei suplimentare de testare a competentelor digitale ( cunostinte de operare calculator) este obligatorie pentru sustinerea probei scrise . Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea probei practice. Promovarea probei practice este obligatorie pentru susținerea interviului.

Concursul se desfășoară după următorul calendar:

Nr. crt.  ETAPADATAORA
  1.PUBLICAREA  ANUNȚULUI                               16.01.2025 
  2.TERMEN  PRELUARE  DOSARE                     31.01.202512:00
  3.SELECȚIE DOSARE                                               03.02.202510:00
  4.AFIȘARE  STARE  DOSARE                                 04.02.202514:00
  5.TERMEN LIMITĂ DEPUNERE CONTESTAȚII SELECȚIE  DOSARE05.02.202514:00
  6.SOLUȚIONARE CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE 06.02.202510:00
  7.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE06.02.202514:00
  8.PROBA SUPLIMENTARA COMPETENTE DIGITALE 07.02.202509:00
  9.AFISARE  REZULTATE      10.02.202514:00
10.TERMEN LIMITĂ DEPUNERE CONTESTATII 11.02.202514:00
11.SOLUTIONARE CONTESTATII12.02.202510:00
12.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII PROBA SUPLIMENTARA12.02.202514:00
13.PROBA SCRISĂ      13.02.202510:00
14.AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA SCRISĂ 14.02.202513:00
15.TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA SCRISA 17.02.202513:00
16.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA SCRISĂ   18.02.202510:00
17.AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA SCRISĂ 18.02.202514:00
18.PROBA PRACTICĂ    19.02.202510:00
19.AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA PRACTICĂ 20.02.202516:00
20.TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ   21.02.202510:00
21.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA PRACTICĂ 24.02.202510:00
22.AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ 24.02.202514:00
23.SUSȚINERE INTERVIU  25.02.202510:00
24.AFIȘARE REZULTATE INTERVIU  26.02.202510:00
25.TERMEN CONTESTAȚII LA INTERVIU27.02.202510:00
26.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR  LA INTERVIU28.02.202510:00
27.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII LA INTERVIU28.02.202514:00
28.REZULTATE  FINALE   28.02.202514:00

Cei interesați vor depune la Serviciul RUNOS dosarul de concurs care va conține următoarele acte:

         a) formular de înscriere la concurs, conform modelului tip care va fi pus la dispoziție de către Serviciul RUNOS;

         b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

         c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume;

         d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, respectiv :

            – copia certificatului de membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România;

            – avizul de liberă practică pentru anul în curs eliberat de Ordinul Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România, după caz;

         e) adeverință eliberată de Ordinul Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România pentru participare la concurs;

         f) copia carnetului de muncă / adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (conform modelului anexat);

         g) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

         h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.  Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

   i) aviz psihologic pentru angajare;

        j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

        k) curriculum vitae, model comun european.

        l) chitanța care atestă achitarea taxei de participare la concurs de 50,00 lei, care se achită la caseria spitalului. Orarul caseriei este: luni-joi: 08:00-11:00 și 13:30-15:00, vineri: 08:00-10:00 și 12:00-13:00, iar în ultima zi lucrătoare din lună, programul este de la 08:00-09:30.

      Copiile de pe actele prevazute la lit. b), lit.c), lit.d), lit.f) precum si copia certificatului de incadrare in grad de handicap se prezinta  însoțite de documentele originale pentru a fi certificate „conform cu originalul”.

     Dosarele de concurs se depun la Serviciul RUNOS până la termenul precizat mai sus,  de luni până vineri între orele 08:00 – 12:00.

     Relații suplimentare se pot obține la Serviciul RUNOS  al unității din Arad, str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, telefon 0357/407200, interior 277 luni-vineri între orele 08-12.

      In conformitate cu prevederile HG nr.1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad organizează:

C O N C U R S pentru ocuparea următoarele posturi vacante cu norma intreaga, pe perioadănedeterminată:

          – 3 (trei)  posturi vacante de asistent medical de radiologie debutant (PL) la Laboratorul Clinic de Radiologie si Imagistica Medicala,

      Condiții generale pentru participarea la concurs:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru posturile vacante de asistent medical de radiologie debutant (PL) :

             – diplomă de şcoală sanitară postliceală (sau echivalentă) sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea  studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile  1976 – 1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare

             – cunostinte operare calculator.

Concursul constă în 5 etape succesive și anume :

         – selecția dosarelor

         – proba suplimentara de testare a competentelor de operare calculator

         – proba scrisă

         – proba practică

         – interviu

Probele se susțin în limba română.

Promovarea probei suplimentare de testare a competentelor de operare calculator este obligatorie pentru sustinerea probei scrise .

Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea probei practice.

Promovarea probei practice este obligatorie pentru susținerea interviului.

Concursul se desfășoară, după următorul calendar:

Nr. crt.  ETAPADATAORA
  1.PUBLICAREA  ANUNȚULUI                            15.01.2025 
  2.TERMEN  PRELUARE  DOSARE                  30.01.202512:00
  3.SELECȚIE DOSARE                                        31.01.202510:00
  4.AFIȘARE  STARE  DOSARE                           03.02.202516:00
  5.TERMEN LIMITĂ DEPUNERE CONTESTAȚII SELECȚIE  DOSARE04.02.202515:00
  6.SOLUȚIONARE CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE 05.02.202510:00
  7.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE  05.02.202515:00
  8.PROBA SUPLIMENTARA COMPETENTE DIGITALE   06.02.202513:00
  9.AFISARE  REZULTATE 07.02.202514:00
10.TERMEN LIMITĂ DEPUNERE CONTESTATII  10.02.202515 :00
11.SOLUTIONARE CONTESTATII 11.02.202510:00
12.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII PROBA SUPLIMENTARA11.02.202515:00
13.PROBA SCRISĂ      12.02.202509:00
14.AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA SCRISĂ13.02.202514:00
15.TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA SCRISA  14.02.202514:00
16.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA SCRISĂ    17.02.202510:00
17.AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA SCRISĂ 17.02.202515:00
18.PROBA PRACTICĂ    18.02.202509:00
19.AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA PRACTICĂ 19.02.202516:00
20.TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ   20.02.202510:00
21.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA PRACTICĂ 21.02.202510:00
22.AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ 21.02.202514:00
23.SUSȚINERE INTERVIU  24.02.202513:00
24.AFIȘARE REZULTATE INTERVIU    25.02.202510:00
25.TERMEN CONTESTAȚII LA INTERVIU  26.02.202510:00
26.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR  LA INTERVIU27.02.202510:00
27.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII LA INTERVIU27.02.202515:00
28.REZULTATE  FINALE   27.02.202515:00

Cei interesați vor depune la Serviciul RUNOS dosarul de concurs care va conține următoarele acte:

         a) formular de înscriere la concurs, conform modelului tip care va fi pus la dispoziție de către Serviciul RUNOS;

         b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

         c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume;

         d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, respectiv :

            – copia certificatului de membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România;

            – avizul de liberă practică pentru anul în curs eliberat de Ordinul Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România, după caz;

        e) adeverință eliberată de Ordinul Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România pentru participare la concurs;

         f) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (conform modelului anexat);

         g) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

         h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.  Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

   i) aviz psihologic pentru angajare;

        j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

        k) curriculum vitae, model comun european.

        l) chitanța care atestă achitarea taxei de participare la concurs de 50,00 lei, care se achită la caseria spitalului. Orarul caseriei este: luni-joi: 08:00-11:00 și 13:30-15:00, vineri: 08:00-10:00 și 12:00-13:00, iar în ultima zi lucrătoare din lună, programul este de la 08:00-09:30.

      Copiile de pe actele prevazute la lit. b), lit.c), lit.d), lit.f) precum si copia certificatului de incadrare in grad de handicap se prezinta  însoțite de documentele originale pentru a fi certificate „conform cu originalul”.

     Dosarele de concurs se depun la Serviciul RUNOS până la termenul precizat mai sus,  de luni până vineri între orele 08:00 – 12:00.

     Relații suplimentare se pot obține la Serviciul RUNOS  al unității din Arad, str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, telefon 0357/407200, interior 277 luni-vineri între orele 08-12.

In conformitate cu prevederile HG nr.1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad organizează:

C O N C U R S pentru ocuparea unui post vacant cu normă întreagă,  pe perioadă nedeterminată, de  asistent medical de laborator debutant (PL) la Serviciul Clinic de Anatomie Patologică,

Condiții generale pentru participarea la concurs:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiții specifice :

       – diplomă de şcoală sanitară postliceală (sau echivalentă) sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea  studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile  1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare

       – cunoștințe operare calculator.

Concursul constă în 5 etape succesive și anume :

         – selecția dosarelor

         – proba suplimentară de testare a competențelor digitale ( cunoștințe de bază operare calculator )

         – proba scrisă

         – proba practică

         – interviu

Probele se susțin în limba română. Promovarea probei suplimentare de testare a competențelor digitale ( cunostinte de operare calculator) este obligatorie pentru sustinerea probei scrise . Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea probei practice. Promovarea probei practice este obligatorie pentru susținerea interviului.

Concursul se desfășoară după următorul calendar:

Nr. crt.  ETAPADATAORA
  1.PUBLICAREA  ANUNȚULUI                            15.01.2025 
  2.TERMEN  PRELUARE  DOSARE                  30.01.202512:00
  3.SELECȚIE DOSARE                                        31.01.202510:00
  4.AFIȘARE  STARE  DOSARE                           03.02.202516:00
  5.TERMEN LIMITĂ DEPUNERE CONTESTAȚII SELECȚIE  DOSARE04.02.202515:00
  6.SOLUȚIONARE CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE 05.02.202510:00
  7.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE  05.02.202515:00
  8.PROBA SUPLIMENTARA COMPETENTE DIGITALE   06.02.202510:00
  9.AFISARE  REZULTATE 07.02.202514:00
10.TERMEN LIMITĂ DEPUNERE CONTESTATII  10.02.202515 :00
11.SOLUTIONARE CONTESTATII 11.02.202510:00
12.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII PROBA SUPLIMENTARA11.02.202515:00
13.PROBA SCRISĂ      12.02.202512:00
14.AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA SCRISĂ13.02.202514:00
15.TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA SCRISA  14.02.202514:00
16.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA SCRISĂ    17.02.202510:00
17.AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA SCRISĂ 17.02.202515:00
18.PROBA PRACTICĂ    18.02.202512:00
19.AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA PRACTICĂ 19.02.202516:00
20.TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ   20.02.202510:00
21.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA PRACTICĂ 21.02.202510:00
22.AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ 21.02.202514:00
23.SUSȚINERE INTERVIU  24.02.202510:00
24.AFIȘARE REZULTATE INTERVIU    25.02.202510:00
25.TERMEN CONTESTAȚII LA INTERVIU  26.02.202510:00
26.SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR  LA INTERVIU27.02.202510:00
27.AFIȘARE REZULTATE  CONTESTAȚII LA INTERVIU27.02.202515:00
28.REZULTATE  FINALE   27.02.202515:00

Cei interesați vor depune la Serviciul RUNOS dosarul de concurs care va conține următoarele acte:

         a) formular de înscriere la concurs, conform modelului tip care va fi pus la dispoziție de către Serviciul RUNOS;

         b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

         c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume;

         d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, respectiv :

            – copia certificatului de membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România;

            – avizul de liberă practică pentru anul în curs eliberat de Ordinul Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România, după caz;

         e) adeverință eliberată de Ordinul Asistentilor Medicali Generaliști, Moșelor și Asistentilor Medicali din România pentru participare la concurs;

         f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

         g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.  Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

   h) aviz psihologic pentru angajare;

        i) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

        j) curriculum vitae, model comun european.

        k) chitanța care atestă achitarea taxei de participare la concurs de 50,00 lei, care se achită la caseria spitalului. Orarul caseriei este: luni-joi: 08:00-11:00 și 13:30-15:00, vineri: 08:00-10:00 și 12:00-13:00, iar în ultima zi lucrătoare din lună, programul este de la 08:00-09:30.

      Copiile de pe actele prevazute la lit. b), lit.c) și lit.d), precum si copia certificatului de incadrare in grad de handicap se prezinta  însoțite de documentele originale pentru a fi certificate „conform cu originalul”.

     Dosarele de concurs se depun la Serviciul RUNOS până la termenul precizat mai sus,  de luni până vineri între orele 08:00 – 12:00.

     Relații suplimentare se pot obține la Serviciul RUNOS  al unității din Arad, str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, telefon 0357/407200, interior 277 luni-vineri între orele 08-12.

In conformitate cu prevederile HG nr.1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad organizează:

C O N C U R S

pentru ocuparea următoarele posturi vacante cu norma intreaga, pe perioadă nedeterminată:

– 1 post de infirmieră (G) la Secția Clinică Oncologie Medicală
– 1 post de infirmieră (G) la Secția Clinică Cardiologie – Compartiment Cardiologie Intervențională
– 1 post de infirmieră (G) la Sectia Clinică Urologie,

Condiții generale pentru participarea la concurs:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiții specifice pentru participarea la concurs :
– diplomă de absolvire a școlii generale;
– certificat de absolvire curs de infirmier organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau curs de infirmier organizat de furnizorii autorizații de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătății-Direcția generală resurse umane și certificare;
– 6 luni vechime în activitate;

Nu se acceptă dosarele celor care au fost angajati în cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgență Arad pe posturi similare cu cele mai sus menționate și cărora le-a încetat contractul individual de muncă în timpul perioadei de probă.

Concursul constă în 4 etape succesive și anume :
– selecția dosarelor
– proba scrisă
– proba practică
– interviu

Probele se susțin în limba română.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea probei practice.Promovarea probei practice este obligatorie pentru susținerea interviului.
Concursul se desfășoară, după următorul calendar:
Nr. crt. ETAPA DATA ORA
1. PUBLICAREA ANUNȚULUI 16.01.2025
2. TERMEN PRELUARE DOSARE 31.01.2025 12:00
3. SELECȚIE DOSARE 03.02.2025 10:00
4. AFIȘARE STARE DOSARE 04.02.2025 14:00
5. TERMEN LIMITĂ DEPUNERE CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE 05.02.2025 14:00
6. SOLUȚIONARE CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE 06.02.2025 10:00
7. AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII SELECȚIE DOSARE 06.02.2025 14:00
8. PROBA SCRISĂ 10.02.2025 10:00
9. AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA SCRISĂ 11.02.2025 14:00
10. TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA SCRISA 12.02.2025 14:00
11. SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA SCRISĂ 13.02.2025 10:00
12. AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA SCRISĂ 13.02.2025 14:00
13. PROBA PRACTICĂ 14.02.2025 10:00
14. AFIȘAREA REZULTATELOR LA PROBA PRACTICĂ 17.02.2025 14:00
15. TERMEN CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ 18.02.2025 14:00
16. SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA PROBA PRACTICĂ 19.02.2025 10:00
17. AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA PROBA PRACTICĂ 19.02.2025 14:00
18. SUSȚINERE INTERVIU 20.02.2025 10:00
19. AFIȘARE REZULTATE INTERVIU 21.02.2025 10:00
20. TERMEN CONTESTAȚII LA INTERVIU 24.02.2025 10:00
21. SOLUȚIONAREA CONTESTAȚIILOR LA INTERVIU 25.02.2025 10:00
22. AFIȘARE REZULTATE CONTESTAȚII LA INTERVIU 25.02.2025 14:00
23. REZULTATE FINALE 25.02.2025 14:00

Cei interesați vor depune la Serviciul RUNOS dosarul de concurs care va conține următoarele acte:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului tip care va fi pus la dispoziție de către Serviciul RUNOS;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de muncă / adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (doar in cazul posturilor pentru care se solicita conditia de vechime in munca);
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
h) aviz psihologic pentru angajare;
i) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
j) curriculum vitae, model comun european.
k) chitanța care atestă achitarea taxei de participare la concurs de 50,00 lei, care se achită la caseria spitalului. Orarul caseriei este: luni-joi: 08:00-11:00 și 13:30-15:00, vineri: 08:00-10:00 și 13:30-15:00, iar în ultima zi lucrătoare din lună, programul este de la 08:00-09:30.

Copiile de pe actele prevazute la lit. b) – e) precum si copia certificatului de incadrare in grad de handicap se prezinta însoțite de documentele originale pentru a fi certificate „conform cu originalul”.

Dosarele de concurs se depun la Serviciul RUNOS, in termenul mai sus mentionat, de luni până vineri între orele 08:00-12:00.

Relații suplimentare se pot obține la Serviciul RUNOS al unității din Arad, str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, telefon 0357/407200, interior 277 luni-vineri între orele 08-12.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe FacebookInstagram , YouTube , TikTok , Twitter .