Program modificat la Relații cu Publicul

Social

Apelați la mijloacele de comunicare la distanță, rămâne îndemnul nostru pentru toți cei care zilele acestea au nevoie de sprijinul Primăriei Municipiului Arad în soluționarea problemelor personale sau profesionale. Pentru siguranța tuturor, alegeți să vă prezentați la ghișeele instituției noastre doar în situații excepționale. În contextul creșterii continue a numărului de îmbolnăviri confirmate este extrem de important să vă protejați pe dvs. și pe apropiații dvs.
În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine să știți că începând de luni, 30 martie 2020, programul de relații cu publicul este următorul:

Direcția Serviciul Programul cu publicul
Direcția Comunicare: Serviciul Relații cu Publicul Marți și joi: 10.00– 12.00
Direcția Venituri Marți și joi: 10.00– 12.00

Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor Serviciul Stare Civilă

Luni – vineri: 10.00 – 12.00
Sâmbătă: 11.00-13.00 (doar serviciul decese)
Serviciul de Evidenţă a Persoanei Luni-vineri: 12.00 – 14.00
În tot acest timp, Primăria Municipiului Arad vă pune la dispoziție următoarele mijloace la distanță:

  • Pagina web: www.primariaarad.ro;
  • hartă sesizări;
  • Platforma de contact – Plătește online!;
  • Plăți online acces trafic greu;
  • Forum întrebări/răspunsuri;
  • Adresează petiții, sesizări, reclamații, întrebări;
  • E-mail: pma@primariaarad.ro; sesizări@primariaarad.ro;

registratura@primariaarad.ro; autorizatiiacces@primariaarad.ro

  • Telefon: 0257/281850
  • Fax: 0257/284744; 0257/253842.
    Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi!

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.